DCL Health Product Business


Produk Terbaru DCL!

Image016

DCL kini tampil dengan produk-produk baru! Dapatkannya sekarang! Untuk belian, sila hubungi Fieyza di 019.288.5583. Kos penghantaran ditanggung pembeli. Harap maklum. kini tampil dengan produk-produk baru! Dapatkannya sekarang! Untuk belian, sila hubungi Fieyza di 019.288.5583. Kos penghantaran ditanggung pembeli. Harap maklum.

Advertisements

Jualan Istimewa!

Susu_Koles_Gen_4976eb54064cf

Pembungkusan lama Susu Koles-Gen versi Mawi perlu dihabiskan dalam tempoh segera berdasarkan kontrak yang termaktub. Dapatkan Susu Kolen-Gen pada harga seperti di bawah:

Beli 1 unit Susu Koles-Gen pada harga biasa, anda layak membeli unit yang ke 2 hanya pada harga berikut:

CP: WM:RM 48.00 / EM: RM53.00
CP: WM:RM 98.00 / EM: RM103.00 (Harga Biasa)

p/s: Sementara stok masih ada


My First Achievement in DCL!

Alhamdulillah, setelah beberapa bulan menggunakan internet dan menjadi pengedar DCL, akhirnya Haf berjaya diiktiraf sebagai antara ribuan ‘Ruby Manager’ dalam DCL. Mungkin ini hanyalah langkah pertama untuk Haf teruskan perjuangan DCL untuk menang dunia, menang akhirat..

Bagi Haf, berapa cepat Haf naik itu tidak penting, tetapi kepuasan dalam tempoh mencapai sesuatu itu lebih diutamakan. Kini Haf semakin giat menghadiri kursus2 yang dianjurkan DCL untuk memantapkan ilmu dan berkenalan dengan sahabat2 DCL yg baru..

Diharapkan, dengan pencapaian yg baru hendak bermula ini, Haf mampu memberi inspirasi dan keyakinan buat usahawan2 DCL di bawah rangkaian HafrazDCL khususnya untuk mengembangkan perniagaan DCL mereka.

p/s: Dikesempatan ini juga, Haf ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin kepada semua umat Islam khasnya pejuang2 DCL!

Jumpa anda di puncak kejayaan!


Seminar Pengenalan Sains Minda

Program Eksklusif Paling Hebat Abad ini! Seminar pengenalan ini merupakan seminar hukum tarikan untuk menarik apa yang anda mahu dalam kehidupan dan sukses bersama DCL.

Khusus untuk sesi pengenalan kepada pejuang2 dan usahawan2 DCL! Daftar segera! Tempat TERHAD!

Tarikh: 29.08.09
Hari: Sabtu
Masa: 09:30 pagi – 04:30 petang
Tempat: Wisma DCL, Wangsa Melawati
Bayaran: RM50
Utk yg ulangkaji RM10 SAHAJA!!


Bengkel 5M DCL oleh CA Khalid Sabran

Assalammualaikum wbth kepada semua pengunjung blog HafrazDCL..

Haf nak kongsi sedikit info dan amat menggalakkan kepada mereka yang berminat untuk ke aktiviti Bengkel 5M DCL seperti butiran berikut:

Aktiviti: Bengkel 5M DCL
Tarikh: 11 Julai 2009
Masa: 9:30am – 05:30pm
Tempat: Wisma DCL, Wangsa Melawati Kuala Lumpur.
Bayaran: RM50 SAHAJA

Program ini adalah program khas untuk meningkatkan jualan dan pendapatan!! Pasti POWER!! Hanya RM50!! Program ini di bawah kelolaan CA Khalid Sabran drp Megapower Centre.

Haf awal2 lagi dah daftar!! Siapa yang belum daftar, elok datang join!! Memang berbaloi!!

Bagi mereka yang berminat nak jadi ahli DCL tetapi masih ragu2..anda juga digalakkan untuk ke program ini!! Jom kita ramai2 memanfaatkan majlis ilmu ini..

Bagi yang hendak menjadi ahli DCL atau membeli produk-produk DCL, boleh sms/call Fieyza di +6019.288.5583 atau YM: hafiza81@yahoo.com ok??

Salam perjuangan drpd HafrazDCL


Pakej Pilihan Pelanggan DCL

Assalammualaikum wbth kepada semua pengunjung blog HafrazDCL..

Haf pernah mendengar dan berkongsi cerita dengan seorang kenalan lama yang amat mementingkan kecantikkan dan penampilan diri. Bahkan, beliau sanggup membelanjakan beribu-ribu hanya untuk kelihatan cantik dan menawan. Ini bermakna ada dikalangan kita yang sanggup mengeluarkan belanja beribu2 untuk tampil sihat dan menawan. Namun, ada juga yang sanggup kepit duit daripada mementingkan kesihatan. Tahukah anda bahawa tidak ada gunanya jika kita jatuh sakit walaupun mempunyai duit yang banyak?

Bagi mereka yang mementingkan kesihatan dan menawan, boleh menempah Pakej A: Sihat, Cantik, Anggun (SCA) untuk sebulan! Cuba 3 bulan secara disiplin, Insyaallah anda akan merasai perubahan yang ketara!! Bagi yang mengalami masalah resdung, kolestrol tinggi, kencing manis, darah tinggi, kerap migrain, kerap keletihan, dll boleh mencuba Pakej B: Perawatan 5P untuk sebulan! Juga disiplin dalam pengambilan selama sekurang2nya 3 bulan untuk merasai kesannya!

Pakej A: Sihat, Cantik dan Anggun (SCA) untuk sebulan (RM538.00 SAHAJA!!)
1. Inte Clenz/Clon Clenz – 2 botol – RM 96.00
2. Bidadari 250ml – 2 botol – RM 106.00
3. Q She – 2 botol – RM136.00
4. Nuage – 2 kotak – RM 156.00
5. Red Guara Cafe – 2 pek – RM 44.00
* Anda layak menerima pemberian percuma MISTERI!!

Pakej B: Set Perawatan 5P untuk sebulan (RM536.00 SAHAJA!!)
1. Inte-Clenz/Clon Clenz – 4 botol – RM192.00
2. Ry-Lex – 2 kotak – RM 116.00
3. Amazing – 2 botol – RM 90.00
4. Oxy P’ionik – 24 botol – RM90.80
5. E-Gnius – 1 botol – RM 48.00
* Anda layak menerima pemberian percuma MISTERI!!

Kos penghantaran sekitar Lembah Klang adalah PERCUMA!! Kepada mereka yang berminat dengan pakej di atas mahupun mana2 produk DCL, boleh membuat bayaran ke CIMB 14020185079523 atas nama Hafiza Mohd Razally atau Maybank 1640 2503 4058 juga atas nama Hafiza Mohd Razally. Sila emel/sms butiran berikut ke hafiza81@yahoo.com atau sms ke +6019.288.5583 Fieyza

Nama penuh:
Alamat lengkap:
No hp:
Tarikh penghantaran:
Jenis pakej:
Jumlah yang telah dibayar:
No rujukan:
Masa/tarikh bayaran:

Sesiapa yang berminat nak jadi usahawan DCL sebagai Sub-Stokis dan juga Stokis tidak kira di mana jua anda berada, anda amatlah di alu2kan menghubungi Fieyza +6019.288.5583

DCL, Lebih Adil, Lebih Sukses!


Bersama Membangun Ekonomi Ummah Berdikari

Assalammualaikum sahabat dan pengunjung setia blog HafrazDCL..

Salam perjuangan daripada Fieyza.. 🙂

Sambungan daripada seminar 5M, Rasulullah SAW pernah bersabda:
“Kemiskinan hampir-hampir membawa kepada kekufuran” – Riwayat Abu Daud

Bagi menbangun dan menjana ekonomi ummah berdikari, adakah kita sudah siap sedia untuk berubah?? Adakah kita masih lagi hendak menaja seorang sahaja setiap bulan?? Atau datang mesyuarat dan perjumpaan 2 bulan sekali atau tidak hadir langsung??

Sebagai perkongsian bersama, sedarlah sahabat dan pejuang2 DCL semua.. Bangsa kita sudah TENAT.. marilah kita bingkas membangun dan memartabat bangsa Melayu kita, sekaligus memartabatkan agama Islam dan negara! Bangunlah!! Sedarlah!! Ekonomi bangsa Melayu kita TENAT!! Budaya kita dah TENAT!! Bahasa kita dah TENAT!! Anak bangsa kita sudah TENAT!! Rempit, dadah, gejala sosial yang merosak peribadi ummah berkualiti!!

Apa akan jadi kepada generasi akan datang?? Anak-anak kita?? Cucu-cucu kita?? Jika kita masih alpa dan tidak mahu berubah, kita akan lihat anak bangsa kita akan merempat di negara sendiri!! Dasar ekonomi baru juga tidak akan berjaya sekiranya kita tidak bersatu hati membangun ekonomi ummah berdikari!

Serampang dua mata DEB antaranya adalah MEMBASMI KEMISKINAN. Namun sehingga kini hanya 18% sahaja ekuiti orang Melayu iaitu 12% drpd sektor korporat spt PNB, Tabung Haji, Takaful dan Bank Islam manakala 6% lagi dr golongan individu.

Bayangkanlah satu rumah, berapa besar bahagian 18% daripada besar sebuah rumah? Hanya lebih kurang besar bilik air!! Jika diperhatikan peratusan 6% pula?? Ianya tidak ubah seperti tandas besarnya!! Bila ekonomi kita akan terus diperkasa? Kita bertanggungjawab ke arah membangun dan memperkasa ekonomi ummah!!

Justeru itu, rancanglah masa depan kita dengan membantu dan menyertai pejuang2 DCL.. Kini DCL telah melahirkan 36 jutawan Melayu Islam Bumiputera!!

(Firman Allah dalam Surah Al-Qashash: 77)
“Dan carilah pada apa yang telah dianugerahkan Allah kepadamu (kebahagiaan) akhirat, dan janganlah kamu lupakan kebahagiaanmu (kenikmatan) duniawi”

Kita harus mengimbangi dunia dan akhirat.. Kerana itu, DCL sentiasa menggalakkan sedekah dan amal jariah dalam setiap jualan produk. Semoga pejuang2 DCL terus meluncur gagah di arena MLM sehingga ke peringkat global!

Untuk membeli produk DCL, hubungi Fieyza 019.288.5583


Mentaliti Orang Melayu (PHD)

Assalammualaikum pejuang2 hebat DCL..

Semalam, Haf baru sahaja selesai menghadiri Seminar 5M yang dianjurkan oleh CA Khalid Sabran. Namun kepada downline-downline di bawah HafrazDCL yang hadir, terima kasih kerana menghadirkan diri untuk mencari cara bagaimana menjadi orang berjaya.. Syabas dan tahniah diucapkan kerana memberi peluang dan ruang untuk memperbaiki diri seterusnya memperkasa ekonomi ummah!!

Namun, kelmarin Haf sempat menyemak ruangan cbox yang Haf sediakan untuk memberi ruang dan peluang kepada pengunjung blog untuk memberi pertanyaan mahupun ruang khas untuk meletakkan iklan. Sebagaimana kita sebagai tamu bertandang ke rumah blog yang lain, kita menghormati jika hendak mengiklan sekalipun, biarlah di ruangan yang disediakan kecuali tuan blog mencampurkan antara ruang pertanyaan dan iklan.

Sekiranya tiada ruang iklan sekalipun, kita boleh menaip Salam ziarah dan link kan blog kita tanpa menulis iklan. Ianya lebih beretika. Namun, apa yang Haf dapat dalam ruangan Haf ada 3 iklan yang bagi Haf tidak beretika dan mempunyai ciri2 mahu menjatuhkan perniagaan orang lain.. Namun, Haf redha.. Haf tidak mahu melenting mahupun membalas dendam. Sekiranya Haf hendak membalas dendam, pastinya Haf dah link semula tuan blog yang tidak bertanggungjawab di ruangan ini supaya pengunjung Haf tahu sikap tidak beretika dan kurang profesional.

Jika anda hendak mengiklan, ruangan iklan Haf sediakan. Kenapa anda (merujuk kepada tuan blog yang telah di banned dan di SPAM oleh Haf) mengatakan tidak perlu susah2 mahu mencari orang, tidak perlu susah2 dengan merujuk anda pernah membuat produk kesihatan dan kecantikan ini? Jika anda tidak ada kesungguhan untuk membuat pilihan yang betul, anda tidak buat betul-betul, bagaimana anda fikir anda akan berjaya?? Buang-buanglah sikap hendak menjatuhkan perniagaan bangsa sendiri.

Haf yakin dengan tunjuk ajar barisan pemimpin2 DCL dan Pengasas 1 dan 2 DCL, Dato Stapa dan Dato Azlina, serta ikatan ukhuwah yang terbina dalam satu wadah perjuangan DCL, sedikit pun tidak gentar dengan orang seperti ini. Pilihan di tangan anda.

Beriklanlah secara sopan dan betul. Haf sendiri mengalu-alukan sesiapa yang hendak bertukar link mahupun hendak meninggalkan iklan di ruangan iklan. TETAPI harus bersopan dan beretika dan tidak mempunyai unsur-unsur menghasut dan PHD terhadap bisnes sahabat blog lain. Berkatkah rezeki anda??

DCL mengajar Haf untuk sama-sama buang PHD (PERASAAN HASAD DENGKI), cemburu dengan kejayaan orang lain, sentiasa saling membantu tanpa mengira kumpulan CA yakni berpuak2 meskipun dalam DCL, jangan berdendam dan macam2 lagi. Haf pelik dan hairan sekiranya ada orang yang beranggapan sedemikian. Orang seperti inilah yang membuatkan industri MLM dipandang sebelah mata oleh orang lain.

DCL sentiasa mengajar pejuang2nya sentiasa ikhlas dan redha dalam perjuangan, berusaha gigih, berdoa dan bertawakal serta disiplinkan diri untuk memberi lebih kerana yakin akan balasan Allah seperti yang diterapkan DCL “The more you give, the more you GET”

Misi dan perjuangan DCL adalah mulia. Tidak sedarkah anda bahawa Melayu kita ini sudah TENAT dan KRITIKAL. Jika kita tidak bersatu hati untuk membangun dan memperkasa ekonomi ummah berdikari, bagaimana kita hendak memperkasa bangsa dan agama kita? Haf sangat bersyukur, kerana adanya DCL yakni syarikat MLM Bumiputera Islam yang unggul, kini DCL telah berjaya melahirkan 36 jutawan Crown Ambassador yang mampu menyahut Dasar Ekonomi Baru yang ingin meningkatkan peratusan ekuiti Orang Melayu Bumiputera yang berjaya!

DCL mendidik pejuang2 yang bernaung di bawah panji2nya dengan prinsip Lebih Adil, Lebih Sukses. Banyakan bersedekah, dan menginfakkan harta dengan membantu anak yatim, rumah2 kebajikan serta amalan2 mulia untuk menjadikan pulangan yang diperolehi lebih BERKAT dan BERTAMBAH.

Ubahlah mentaliti kita. Sesungguhnya DCL adalah satu wadah perjuangan untuk membangun ekonomi dan memperkasa ekonomi ummah dengan lebih adil, lebih sukses! Kini DCL telah melebarkan sayap perniagaan globalnya ke Indonesia, Brunei, Singapura, Bangladesh dan Thailand.

Sekiranya anda tidak mahu buat, kami di DCL tidak pernah memaksa. itu pilihan anda. DCL sentiasa memberi dan membuka peluang kepada insan2 hebat yang mahu berjaya dan ada kemahuan menjadi usahawan yang unggul! Tepuk dada, tanya selera.

DCL tetap unggul di hati pejuang2 yang bergerak di bawah panji DCL. Sentiasa optimis dalam membantu memartabat ekonomi bangsa, agama dan negara!


Harga istimewa untuk kengkawan???

Assalammualaikum pejuang2 DCL dan bakal pejuang2 DCL yang Fieyza hormati..

Tajuk “post” kali ini seringkali kita dengar tidak kira apa jenis perniagaan yang kita ceburi. Sebagai contoh, jika kita sebagai pengedar DCL yang ingin menarik ahli baru dengan promosi 2 bidadari 375ml bersama keahlian percuma RM149.. apa yang kerap kita dengar dari teman-teman mahupun ahli keluarga kita pastinya skrip lapuk ini..

“Kalau aku beli produk DCL ni tanpa jadi ahli tak de harga kengkawan ke??”
atau
“Bagi la aku harga ahli..bukannya orang lain..”
atau
“Hai..dengan adik beradik pun nak berkira harga juga?? Bagilah harga ahli..”
atau
“Ok, kalau aku beli dan sign up, kos penghantaran FOC ok?”

Inilah antara pertanyaan yang seringkali menghantui mana2 peniaga yang mahu mempromosikan barang dagangan atau menawarkan perkhidmatannya. Ada kalanya macam ugutan tak langsung pun iye juga. . 🙂

Pertanyaan beginilah yang amat berat sehingga adakalanya diluah mati emak, ditelan mati bapak.. Namun, kenyataannya.. inilah mentaliti kebanyakan bangsa kita iaitu orang melayu! Sebagai pengedar DCL yang baru bermula, untung runcit kita hanya 20%. Bagi yang susah dan baru hendak bertatih dalam dunia DCL, mereka ini banyak berkorban keringat, masa dan wang untuk membeli produk, ulang alik ke stokis, uruskan penghantaran sama ada melibatkan pos atau hantar sendiri semata2 nak jumpa downline dalam masa yang sama mahu memberi semangat untuk memantapkan diri dalam DCL..

Bagi yang barangnya perlu di pos, brapa untung yang mereka dapat? mereka RM32..bagi yg tak ada stokis, mereka berulang ke stokis atau BC atau HQ yang mana terdekat untuk dapatkan produk..kos minyak, tenaga dan masa mereka adakalanya tidak pernah orang fikirkan.. untuk pos 2 bidadari dan kit DCL sahaja dah menjangkau RM20, kotak RM3..brapa baki untung runcit mereka ini?? hanya rm9!! belum masuk kos minyak, tenaga dan masa mereka..

Apalah salahnya jika kita ada niat yang positif dalam menyokong kejayaan dan usaha pengedar2 DCL ini? Kita ini bangsa melayu! Harus teguh dan sepakat untuk membangun ekonomi ummah berdikari.. Besar sangat kah bayaran pos RM23?? Renung-renungkanlah perkara ini.. Topiknya seperti remeh tetapi hakikatnya??

DCL sendiri menggalakkan pengedar2nya beramal..bersedekah..serta menggalakkan konsep “The more you give, the more you get”.. Dan itulah tunjang kekuatan pejuang2 DCL yang sentiasa bersemangat dalam melaksanakan misi memaju dan membangun ekonomi ummah berdikari.. Mereka tetap mengharungi walaupun berhadapan dengan beribu kerenah seperti ini..

Namun, mentaliti orang kita harus berubah!! Siapa lagi yang hendak menyokong bisnes sahabat atau ahli keluarga kalau bukan kita?? Jangan kita pandang mudah perkara ini.. Ayuh!! Mari kita bersama mengeratkan ukhwah dalam DCL!!

Sedikit teguran, bisnes adalah bisnes!! Jangan sesekali campur adukkan dengan pertalian keluarga atau kawan-kawan semata-mata untuk dapat harga kengkawan ni.. Fikirlah pengorbanan serta hargai usaha mereka yang berusaha gigih untuk berjaya!!

Sedikit tambahan coretan hari ini.. untuk update stok.. 🙂

Untuk sementara,

1. Q She 100 biji SOLD OUT!!
2. Bidadari 375ml – SOLD OUT!!
3. Hygiene Wash Strawberry (Pencuci Wanita) – SOLD  OUT!!!
4. E Gnius 200tablet – 1 unit
5. D Gnius 200tablet – 1 unit
6. B One Multigel – 1 unit
7. Red Guara Cafe (Hot Item) 18sachet – 2 unit

Segera dapatkan produk DCL!! Hubungi/sms Fieyza di talian +6019.288.5583! Rebut sekarang!!

Jumpa anda di puncak kejayaan!! DCL.. Lebih Adil, Lebih Sukses!!


Info Bengkel & Seminar Terbaru!

Salam pejuang2 DCL khususnya downline HafrazDCL..

Info berkenaan majlis ilmu yang digalakkan hadir bagi pejuang2 yang mahu memantapkan jualan dan kepimpinan serta ilmu produk.

Tarikh: 14 Jun 2009
Hari: Ahad
Tempat: BC Kajang, Prima Saujana
Masa: 9am – 5pm
Bayaran: RM40
Penceramah: CD Zhulhulaifah Shoukatt AliTarikh: 27 Jun 2009
Hari: Sabtu
Tempat: HQ, Wisma DCL
Masa: 9am – 5pm
Bayaran: RM35
Penceramah: CD Zhulhulaifah Shoukatt Ali

Tarikh: 20 Jun 2009
Hari: Sabtu
Tempat: HQ, Wisma DCL
Masa: 9am – 5pm
Bayaran: RM35
Penceramah: CA Khalid Sabran

Kepada downline HafrazDCL sila ambil perhatian ya. Anda digalakkan untuk menyertai kursus ini. Kepada yang masih belum menjadi ahli DCL, anda juga boleh menyertai bagi melihat sendiri kehebatan produk DCL seterusnya bagaimana kami diajar dan dilatih untuk membina kejayaan di atas kejayaan orang lain secara beretika. 🙂

Kepentingan ILMU adalah tunjang untuk mendapat kejayaan dunia dan akhirat. Carilah ILMU yang baik untuk dimanfaatkan bersama.